Irodai adminisztrációs munka Siklóson

Bonus Kft.

Irodai adminisztrátor

Munkavégzés helye: Siklós

Bruttó 1800000 - 250000 / hónap
2020. 10. 22. 09:36

Folyamatosan fejlődő cégünk keresi megváltozott munkaképességű adminisztrációs munkatársát!

 

Amennyiben felkeltette hirdetésünk érdeklődését, kérjük küldjön részünkre fényképes önéletrajzot a "Jelentkezem" gombra kattintva.

Feladatok

  • A rehabilitációs mentor munkájának segítése, támogatása
  • Kapcsolattartás a Kormányhivatallal, egyéb intézményekkel, illetve a megváltozott munkaképességű munkavállalók családjával
  • Kapcsolattartás a foglalkozás- és egészségügyi dolgozókkal, üzemorvosokkal, szakemberekkel a munkavállalók egészségi állapotának figyelemmel kísérése érdekében.
  • A munkavállalók tájékoztatása a támogatási feltételekről, törvényi változásokról, munkaköri tájékoztatókról.
  • Tájékoztatás a komplex minősítési eljárásról, a felülvizsgálatról.
  • Egyéb, itt fel nem sorolt, a rehabilitációs foglalkoztatás körében felmerülő tevékenység.

Elvárások

  • Megváltozott munkaképességű munkavállalók jelentkezését várjuk. Ennek alapja a szükséges dokumentumok megléte (komplex szakvélemény, határozat ellátásról, stb.)
  • Magabiztos, felhasználói szintű informatikai ismeretek (Office programok, elsősorban Word, Excel)
  • Határozott fellépés, jó kommunikációs készség
  • Empatikus beállítottság, szociális érzékenység
  • Kiegyensúlyozottság, stressztűrés
  • Kitartó hozzáállás, jó problémamegoldó készség
  • Hasonló munkakörben szerzett több éves tapasztalat, vagy munkaügyi-, HR- területen szerzett tapasztalat
  • Barátságos, kedves mentalitás, csapatjátékos attitűd
  • Rehabilitációs terület ismerete

Előnyök

  • Rehabilitációs foglalkoztatás bármely területén szerzett releváns munkatapasztalat
  • B kategóriás jogosítvány

Amit kínálunk

  • Stabil, hosszútávú munkalehetőség, kiszámítható feltételekkel, előremeneteli lehetőségekkel
  • Heti 40 órás, bejelentett munkakör, rendszeres, és azonos időben utalt fizetéssel
  • Utazási költségtérítés
  • Barátságos, technológiailag fejlett munkakörnyezet, segítő munkatárs, családias légkör
  • Releváns és kiemelkedő piaci- és igazgatás tapasztalat

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Teljes munkaidő 8 óra

Elvárt tapasztalat

  • 1-2 év szakmai tapasztalat

Elvárt végzettség

  • Szakközépiskola

Munkarend

  • Általános

Beosztás

  • Beosztott

Önéletrajz elküldése kötelező!